Thread: chastity
View Single Post
Old 05-09-2020, 02:45 PM   #5
faggot_ovl
Junior Member
 
faggot_ovl's Avatar
 
Join Date: Apr 2016
Location: Belgium
Posts: 10
Default chastity

what kind of chastity do you have? Ik heb een metalen bon4 small

what kind of lock does it have? het moet met een slotje afgesloten worden, maar ik gebruik vaak plastic numbered tags

how comfortable is it to wear it? ik ben er zeer tevreden over.

where did you buy it? rechtstreeks op de site van bon4

do you wear it often? bij gebrek aan een keyholder, de laatste tijd niet meer zo vaak

how long do you usually wear it? paar dagen tot een maand

whats the longest you have worn it? iets langer dan een maand geloof ik

how big is your dick? 18/5 zeg ik altijd als men mij de afmetingen vraagt

do you have a grower or a shower? eerder een shower, ik heb ook nooit last van een stijve in de kooi, ik ben 54 en echt vaak stijf wordt hij niet meer

what do you do when you get horny while locked up? er valt weinig aan te doen, wachten tot het overgaat

do you have a keyholder? nee, helaas niet if not how do you keep yourself from unlocking? ik gebruik genummerde tags en laat nummer online zien,zodat men ziet dat nummer niet is veranderd

why do you wear chastity? ik ben onderdanig, als ik niet ruk word ik supergeil en dan ben ik makkelijker vatbaar voor exposure en kinky sex opdrachten

any tips for me?ik heb al meer kooien gedragen dan de bon4. volgens mij moet je kooi vrij goed aansluiten bij de grootte van je lul als hij slap is, voor het grootste draagcomfort

ik zit op kik als faggot_ovl mocht je er graag verder over praten !
__________________
Male/gay/54/173/78/bottom

kik : faggot_ovl


Likes : piss, exposure, chastity, sounding, stretching, anal, nudity, showing on cam, cum- and orgasmcontroll, body-writing, bondage

Dislikes : crossdressing

Limits : blood, scat, illegal

Toys : chastity cages,few dildo's, parachute, titclamps, pump for dick and balls, pump for tits,ballstretchers,
faggot_ovl is offline   Reply With Quote